Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Η ΝΑΤΟΚΕΜΑΛΙΚΗ ΣΥΜΜΩΡΙΑ ΤΗΣ «ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κατ’ αυτό το δίσεκτο, λοιπόν, δυσώνυμον διδακτικό έτος 2006-2007, μια «Ιστορία» φθονουργός, φονουργός και αλάστωρ της αληθινής Ιστορίας μας, ρύπανε και βίασε τα δωδεκάχρονα παιδιά μας της ΣΤ’ του Δημοτικού...
Η Ύβρις. Η απόλυτη Ύβρις.


Δανείζομαι την παραπάνω παράγραφο από τις πρώτες σελίδες του τελευταίου βιβλίου του Καθηγητή κ. Ζουράρι με τίτλο ''ΒΕΒΗΛΑ ΚΙΒΔΗΛΑ ΣΚΥΒΑΛΑ ή Η ΝΑΤΟΚΕΜΑΛΙΚΗ ΣΥΜΜΩΡΙΑ ΤΗΣ «ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ'' που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ''ΑΡΜΟΣ'', στο οποίο παραθέτει σειρά από άρθρα του στην εφημερίδα ''Μακεδονία'' σχετικά με το νέο βιβλίο Ιστορίας ή «Ιστορίας» όπως ο ίδιος γράφει της ΣΤ΄ δημοτικού που έχει προκαλέσει σειρά αντιδράσεων και συζητήσεων.

Στο βιβλίο του ο Καθηγητής Ζουράρις δεν μένει σε μιά επιφανειακή κριτική του βιβλίου, δεν στέκεται μόνον στα σημεία που έχουν χιλιοσυζητηθεί σε τηλεοπτικά δελτία και έχουν χιλιοαναλυθεί σε άρθρα. Κάνει μια βαθύτερη ανάλυση των υποσυνείδητων μυνημάτων που το βιβλίο προσπάθεί, σύμφωνα με τον ίδιο, να περάσει στους νεαρούς μαθητές και κατηγορεί ευθέως τους συγραφείς αυτού του «ανούσιου κουρελουργήματος» όπως ο ίδιος αποκαλέι το βιβλίο, ως «Νατοκεμαλικά ρινίσματα» που έχουν υποτέλεια στο CDRSEE (Κέντρο για την Δημοκρατία και την Συμφιλίωση στην Νότιο-ανατολική Ευρώπη) ή σύμφωνα με τον Καθηγητή, υποκατάστημα του ΝΑΤΟ και της νεοεποχήτικης Νέας Τάξης του Αμερικανικού ολοκληρωτισμού και έχουν ως μόνο στόχο τον αφελληνισμό των νέων γενιών.

Ο Καθηγητής Ζουράρις, γνωστός για τον εχμυρό λόγο του, κατηγόρει ευθέως τους συγραφείς του βιβλίου, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων χρησιμοποιώντας βαριές εκφράσεις, πολλές φορές και επί προσωπικού. Αξίζει όμως κανείς να σταθεί στις παρατηρήσεις του Καθηγητή σχετικά με τα υποσυνείδητα μυνήματα που η συγραφική ομάδα προσπαθεί να περάσει στους μαθητές μέσω του βιβλίου. Παρακάτω παραθέτω αυτολεξεί κάποιες από τις παρατηρήσεις του Καθηγητή.

α) Στην σελίδα 94 το βιβλίο αναφέρει: «Ο ελληνικός στρατός καταλαμβάνει εδάφη της Μακεδονίας και της Ηπείρου...Ο ελληνικός στόλος καταλαμβάνει επίσης πολλά νησιά του ανατολικού Αιγαίου»!!! Δεν απελευθερώνει.
Υπάρχει διττόν εδώ το έγκλημα!!! Πρώτον, βεβαίως, ο βιασμός που διαπράττει ο εσμός των δυσσεβών εις βάρος της ψυχούλας των παιδιών μας: αν δεν είναι εγκαιροφλεγής ο δάσκαλος ή η οικογένεια, τα αθώα δωδεκάχρονα θύματα του βιβλίου θα πιστέψουν ότι η Ελλάδα έκανε επιθετικό πόλεμο! Και κατέλαβε τους τόπους αυτούς, δεν τους απελευθέρωσε από βαρειά δουλεία αιώνων!
Κατηγορεί επίσης τους συγραφείς, χαρακτηρίζοντας τους «ημιεγγράμματους» και «ημιαναλφάβητους», ότι αγνοούν το πολιτικό και νομικό βάρος που έχουν οι λέξεις στις διεθνείς και διακρατικές σχέσεις.


β) Στην σελίδα 121 του κουρελουργήματος, η αλάστωρ συμμωρία διαπράττει , με τον νατοκεμαλικό της ραγιαδισμό, την μέγιστην μειοδοσίαν ως εσχάτην προδοσίαν: τα δωδεκάχρονα παιδιά μας διαβάζουν τρίς, τρείς φορές, την «διχοτόμηση της Κύπρου» (sic!).
Οι θεραπαινίδες αυτές της τουρκικής εισβολής και κατοχής προσποιούνται πως αγνοούν ή – λόγω αγραμματοσύνης – όντως αγνοούν (!) πως, κανένα ψήφισμα από όλα τα καταδικαστικά κατά της Τουρκίας, στόν ΟΗΕ, ναι, κανένα, δεν μιλά για «διχοτόμηση»! Όλα τα ψηφίσματα του ΟΗΕ καταδικάζουν «την εισβολή και την κατοχή», που διέπραξε και εξακολουθεί να πράττει η Τουρκία, εις βάρος της Κύπρου. Και όλα τα ψηφίσματα του ΟΗΕ καλούν την Τουρκία να άρει την κατοχή της Βόρειας Κύπρου, αποσύρουσα τα στρατεύματα κατοχής! Αυτή είναι η μόνη επίσημη θέση της Κυπριακής Δημοκρατίας, της Ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, και όλου του <<πεπολιτισμένου κόσμου>>, του απολίτιστου ΝΑΤΟ συμπεριλαμβανομένου.


γ) «Οι Έλληνες, το 1940-41, απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα», (σελίδα 109, Ιστορία ΣΤ’ δημοτικού)
Οι Έλληνες, λοιπόν, το 1940-41 «απομακρύνουν» τα ιταλικά στρατεύματα. Πως; Μέ τηλεβόα ή μέ τηλεβόλα; Μέ εντομοαπωθητικό, ίσως; Μέ του βιβλίου της έκτης του Δημοτικού την αεροθυμία η με «αέρα», «αέρα», «αέρα»; Ανάμεσα στα ρήματα, τα χιλιάδες, τα «απομακρύνσεως σημαντικά» και τα του πολέμου ενδεικτικά, ναί, αυτό τό «απομακρύνουν» διάλεξαν τέσσερις ερίγδουποι εμπειρογνώμονες του Παιδαγωγικού (;) Ινστιτούτου (;) του Υπουργείου Παιδείας (;) και το ενέκριναν τρείς «κριτές-αξιολογητές» - φωστήρες του καθ’ ημάς γνόφου της εισαγόμενης αγνωσίας.


δ) «Στις 27 Αυγούστου του 1922 ο τουρκικός στρατός μπάινει στη Σμύρνη. Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι, προσπαθώντας να μπούν στα πλοία...» (Ιστορία ΣΤ’ δημοτικού, σελίδα 100).
Άι σιχτίρ...όπως θα έλεγε και ο Κεμάλ, ο οποίος, ουδαμού τού ρυπαρογραφήματος αυτού αναφέρεται όπως η έρευνα και η επιστήμη έχει αποφανθεί οριστικώς περί αυτού, δηλαδή ως ο γενοκτόνος τού Μικρασιατικού Ελληνισμού. ΄Ωστε έτσι, γιά τούς φωστήρες και για την αρχιφωστήρα του κοπροδόχου αυτού αγλα΄ί΄σματος , οι Έλληνες, στις 27 Αυγούστου του 1922, εκεί, στην τριών χιλιάδων ετών αποβάθρα της ελληνικής Σμύρνης, «συνωστίζονται», για να πάνε Αργοσαρωνικό -μπλούμ και τούμπαλιν. Μ΄αυτό το «συνωστίζονται» το Υπουργρείο Παιδείας βρίζει τον παππού μου, την γιαγιά μου, την μητέρα μου, πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής. Μ’ αυτό το εμετικό «συνωστίζονται» πέντε εκατομμύρια Ελλήνων, που είμαστε απόγονοι τών σφαγιασθέντων από τούς Τούρκους, νοιώθουμε στα σπλάχνα μας μέσα ότι το Υπουργείο Παιδείας καθυβρίζει την ιερή μνήμη των αδικοχαμένων.


ε) «Ένοπλη αντίσταση θεωρείται και η δράση των κλεφτών. Οι κλέφτες συγκροτούν ένοπλες ομάδες, κάνουν επιθέσεις... σε κρατικούς αξιωματούχους..., αρπάζοντας χρήματα, όπλα και τρόφιμα». (Ιστορία ΣΤ’ δημοτικού, σελίδα 32)
Το Κλέφτες είναι με μικρό κάπα! «Θεωρείται» ένοπλη αντίσταση «καί» η δράση των Κλεφτών πάλι με μικρό κάπα! «Οι κλέφτες κάνουν επιθέσεις σε ‘κρατικούς αξιωματούχους’»!!! Η απόλυτη βλακεία, η δυσανάβατος υποκρισία, η κραυγαλέα ανεπιστημοσύνη! Ώστε έτσι, ωρέ συνοικιακοί επιστήμονες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου! Δηλαδη, χωρίς να αναφέρετε εσείς την φύση των κρατικών αξιωματούχων, εάν δηλαδή είναι Τούρκοι ή Έλληνες ή αξιωματούχοι του ΟΗΕ. Αναφέρεται από το γελοίο επιστημονικό σας πόνημα ότι έτσι, «κλέφτες», επιτίθενται σε «κρατικούς αξιωματούχους». Με άλλα λόγια, κρυμμένα δικά σας και επονείδιστα, οι «κρατικοί αξιωματούχοι», ναι, αυτοί είναι οι Νόμιμοι κρατικοί αξιωματούχοι! Οι Τούρκοι αγάδες της τουρκοκρατίας νόμιμοι! Και επομένως οι Κλέφτες είναι κλέφτες, κοινοί κλέφτες.

στ) Ένα ολόκληρο κεφάλαιο του βιβλίου αναφέρεται αναλυτικά στην αγωνιώδη προσπάθεια της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου να προσδώσει στοιχεία φεμινιστικής επανάστασης στην Επανάσταση του 1821. Αναλυτικότερα, αναφέρει δεκάδες σημεία μέσα στο βιβλίο στα οποία άνδρες ήρωες της Επανάστασης όπως ο Διάκος, ο Ανδρούτσος και ο Καραισκάκης εξομοιώνονται με γυναίκες των οποίων η δράση και η προσφορά σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με την δράση των παραπάνω ανδρών. Επίσης σημειώνει ότι η προβολή των ηρώων μέσω των συνημμένων φωτογραφιών είναι δυσανάλογη και εξυπηρετεί στην δημιουργία μιας λανθασμένης εντύπωσης σχετικά με τους ήρωες της Επαναστάσεως. Η ίδια προσπάθεια, σύμφωνα με τον καθηγητή Ζουράρι, παρατηρείται και στην προβολή του πνευματικού κόσμου του 19ου αιώνα, όταν ο Διονύσιος Σολωμός, ο Κωστής Παλαμάς, ο Γεώργιος Βιζυηνός και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης εξομοιώνονται με την Ελισάβετ Μαρτινέγκου και τν Καλλιρόη Παρέν. Η όλη αυτή παραποίηση της ιστορίας σύμφωνα με τον κ. Ζουράρι εξυπηρετεί το politically correct που επιτάσσεται από το ΝΑΤΟ, εξυπήρετει μια προσπάθεια να ανάδειχθεί η ισότητα των δύο φίλων πλαστογραφώντας τα ιστορικά δεδομένα. Η γελοιοποίηση του όλου εγχειρήματος της συγραφικής ομάδας παρατηρείται σε πολλά σημεία του βιβλίου, όταν εκτός από το αρσενικό ουσιαστικό χρησιμοποιείται και το θηλυκό. Έτσι σε διάφορα σημεία διαβάζουμε τις παρακάτω κουραστικές φράσεις: «ο/η δάσκαλος/α εκπαιδέυει τους/τις ικανότερους/ες μαθητές/τριες και αυτοί/ες τους/τις υπόλοιπους/ες μαθητές/τριες.»

ζ) Τελευταία αξίζει να σημειώθει η απέχθεια της «ψευτοπροοδευτικής» συγραφικής ομάδας, όπως την αποκάλεσε ο Μίκης Θεοδωράκης, να αναφερθεί σε κάθετι Εθνικό, στην προσπάθεια της να ενισχύσει μια ψευτόδιεθνιστική άποψη. Εντύπωση προκαλέι ότι στο εξώφυλλο του βιβλίου το Υπουργείο δεν αναγράφεται ως Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων όπως είναι η ονομασία του και όπως αναγράφεται σε όλα τα άλλα βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, αλλά αναγράφεται ως Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η απόφαση της νέας ηγεσίας του Υπουργέιου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για την απόσυρση του βιβλίου ήταν επιβεβλημένη και αναγκαία. Η πλειοψηφία του απλού και του πνευματικού κόσμου ήταν εξ’ αρχής αντίθετη με το βιβλίο και ασφαλώς αυτή η πλειοψηφία δεν ανήκει στην ακροδεξιά όπως θέλει να ισχυρίζεται η κυρία Ρεπούση. Η Ακαδημία Αθηνών δεν αποτελείται από ακροδεξιούς και φασίστες, ο Μικής Θεοδωράκης δεν είναι ακροδεξιός, ο Ζουράρις δεν έιναι φασίστας και η ηγεσία του ΚΚΕ που από την αρχή αντέδρασε στο περιεχόμενο του βιβλίου προφανώς και δεν είναι ακροδεξιοί.

Ο Καθηγητής Ζουράρις πολύ έυστοχα μέσα στο βιβλίο του παρατηρεί πως η νέα μορφή φασισμού που έχεις ως στόχο την ισοπέδωση των ιδαιτεροτήτων του κάθε έθνους με σκοιπό την δημιουργία μαζών χωρίς εθνική υπόσταση και συνείδηση, βρίσκει του εκφραστές της σε άτομα του ψευτοπροοδευτικού χώρου. Πολύ εύστοχα επίσης σημειώνει πως όλες οι προοδευτικές δυνάμεις αυτής της χώρας στούς αγώνες που δώσαν κατά την πορεία της Ελλάδος μέσα στην ιστορία είχαν ώς επίκεντρο την εθνική συνείδηση.

Η ανάγκη για αρμονική συμβίωση των λαών είναι επιβεβλημένη, αλλά σε καμμιά περίπτωση το εγχείρημα αυτό δεν πρέπει να στηρίζεται στην λήθη και στην πλαστογράφηση της ιστορίας του κάθε έθνους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: